niedziela, 4 marca 2018

Obcy: k
Ty: Cześć Karolina
Obcy: Hej
Ty: Jak życie?
Obcy: Spoko a twoje?
Ty: No średnio tak
Ty: jak zawsze
Ty: znasz mnie przecież, wiesz
Obcy: nie ni zmam XD
Ty: No jak nie?
Obcy: nie*
Ty: Kuba
Ty: z Twojego miasta
Obcy: Co?! Ale troll nie udany XD
Ty: Sama jesteś troll
Ty: nieudany
Obcy: YHY
Ty: z naciskiem na nieudany
Ty: pół-troll pół-elf?
Obcy: Nom XD
Ty: o kurde
Ty: w sumie
Ty: to byłoby fajne
Ty: po kim masz inteligencję?
Obcy: Dla kogo xd
Obcy: po twoim starym
Ty: co
Ty: Karolina
Ty: Co Ty mówisz?
Ty: mój stary to pół-ork
Obcy: ja nie mówie tylko pisze
Ty: w 5 edycji na pewno nie mają żadnego minusu do inteligencji
Ty: więc
Ty: TROLL NIEUDANY
Obcy: no nie udał ci sie
Ty: boże
Ty: Ty chyba po tym trollu masz inteligencję jednak
Obcy: NAjak
Ty: A matka to był troll, czy ojciec?
Obcy: no twój stary
Ty: Boże
Ty: Ty chyba serio masz 7 do inteligencji
Ty: nie jesteśmy spokrewnieni przecież
Ty: Karolina
Obcy: JA nie jestem Bogiem uświadom to sobie
Ty: nigdy Cię w przedszkolu nie lubiłem
Ty: to jest najgorszy tekst jaki słyszałem
Obcy: Nie jestem Karolina XD
Ty: Jesteś przecież
Ty: Chyba, że to alternatywny swiat, w którym się tak nie nazywasz
Ty: to wtedy sorry
Ty: muszę się przenieść do innego wtedy
Ty: Bo mogłem tu w sumie nawet nie istnieć
Obcy: XD
Obcy: NO
Ty: więc śmiesznie trochę
Obcy: dla mnie nie '-'
Ty: no wiesz
Ty: Jednym z efektów tego, że nie istnieję
Ty: może być to, że może sobie umrę.
Ty: tak
Ty: randomowo
Obcy: A ok
Ty: więc
Ty: śmiesznie bardzo
Obcy: Zmień dilera
Ty: i tak zawsze chciałem umrzeć
Obcy: wyjdzie ci to na dobre
Ty: narkotyki nie są dobre dla Twojego zdrowia
Ty: a że potrzebuję być zdrowy, żeby utrzymać swoją profesję
Ty: no to nie mogę brać
Obcy: A dla twojego tymbardziej
Obcy: XD
Ty: Masz rację właściwie
Ty: Mój ojciec pół-ork
Ty: i jego żona
Ty: cholerny
Ty: Tiefling
Ty: czyli tak niezbyt
Obcy: Spoko
Ty: w sensie mogą się rozmnażać, ale no
Obcy: Lepiej ni e
Ty: jakiś pół-demon chyba
Obcy: XD
Ty: i pół-ork?
Ty: to jest skazane na porażkę
Ty: i tak oto jestem.
Obcy: UŻywki nie są dla cb
Ty: No nie są
Ty: dlatego nie biorę
Obcy: To po co j*bierzesz
Ty: To by przeszkadzało tylko
Ty: No mówię, że nie biorę
Obcy: W czym?
Ty: W byciu cholernym strażnikiem międzywymiarowym?
Obcy: Xd\
Ty: ciężka praca
Ty: serio
Obcy: A ok
Obcy: To nieźle
Obcy: XD
Ty: Nie znasz żadnego strażnika?
Ty: Boże
Ty: ten wymiar musi być jakoś zacofany
Ty: Mieliście już III wojnę?
Ty: 2023
Ty: Który rok w ogóle jest?
Obcy: Nie jestm Bogiem ! Nie udaje ci si troll
Ty: Nie nazywam Cię Bogiem
Ty: Pytam się serio
Ty: Jaki jest rok?
Obcy: Jasne
Obcy: Twój ostatni
Ty: Oby
Obcy: Noo
Ty: Jeżeli Cię to jeszcze śmieszy
Ty: to pewnie jst 2012
Obcy: Ja sie nie smieje z ludzi w przeciwieństwie do cb
Ty: Nie śmieję się z Ciebie
Ty: No może tylko trochę
Obcy: XD
Ty: Który rok jest w końcu?
Obcy: Ugh
Ty: A po ludzku?
Ty: Nie umiem po trollowego
Ty: trollowemu*
Obcy: Jezu Pank ci sie nie udaje jprdl
Ty: Świetnie
Ty: Niesamowicie mnie to obchodzi
Ty: Ktory jest rok?
Ty: Tylko to chcę wiedzieć
Obcy: Nie jest to zabwne XD o ja sie z tego nie śmieje
Ty: "Nie jest to zabawne" po czym stawia 'XD"
Ty: ten wymiar jest jakiś bardzo zacofany
Obcy: Masz telefo alo komp to sobie zobacz
Ty: albo to tylko Ty
Obcy: NAAjak
Ty: No nie bardzo mam
Ty: Mam tylko taki
Ty: Nie wiem, jak CI to wyjaśnić
Ty: Taki do komunikacji jeden
Ty: To skomplikowane
Obcy: Japier xd
Ty: I że mogę się komunikować z tą stronę
Obcy: No i co net jest
Ty: to to robię
Obcy: XDD
Ty: Po III wojnie go wyłączyli
Obcy: No jasne
Ty: Był w sumie jednym z problemów tylko
Obcy: Nie udawaj debila i nie musisz XD
Obcy: Bo*
Ty: Znieśli już w Ameryce net neutrality?
Ty: Czy nie?
Ty: W ogóle coś o tym słyszałaś?
Ty: To może mi powiedzieć, jaki rok jest
Obcy: Jezu
# Zaproś znajomych na 6obcy.in :) Kliknij -> 
Obcy: Denerwojesz mnie
Obcy: Denerujesz*
Ty: Świetnie
Ty: Ale czy znieśli już w Ameryce net neutrality?
Obcy: To na necie sprawdź i nie udawaj ze jesteś z innej lanety bo to jest żałosne i nie śmieszne.
Ty: nie żadnej lanety
Obcy: planety*
Ty: tylko wymiaru
Ty: To duża różnica
Obcy: jasne boże co za dziecko
Ty: jaki masz problem z napisaniem mi kilku cyferek?
Ty: Potrzebuję tylko roku
Ty: o nic innego Cię nie proszę
Obcy: A ty jaki masz problem z tym ze jestes zj*bany bo udajesz debila a chociaż nie musisz
Ty: Świetnie
Ty: Ale podaj mi rok
Obcy: NAAjak
Ty: Tylko tyle.
Obcy: Niee
Ty: nic innego.
Ty: Dlaczego?
Obcy: Masz telefon
Ty: boże
Ty: Tłumaczyłam Ci już
Ty: że nie mam
Obcy: Haaa geji
Ty: Skąd jestem mamy nieco inny język, przykro mi
Obcy: Łam czy łem
Ty: Dostosowane do innych
Ty: Po Twojemu łem
Ty: po mojemu obojętnie
Obcy: Ta inny wymiar XD
Ty: Przyzwyczajenie
Obcy: 2897327503534503-'6
Obcy: masz
Ty: o ch*j
Ty: nie ta Karolina
Ty: jezus
Ty: Sory Karolina
Ty: Nie ten wymiar
Obcy: Ja nie jestem Karolina
Ty: ku**a mać
Ty: gdzie oni mnie wysłali
Ty: j*bać ich
Ty: nigdy ich nie lubiłem
Ty: elo
Ty: muszę im wpi***olić
Ty: zapłacą mi za to
Obcy: Jezu
Ty: ku**y j*bane
Obcy: Ugh
Ty: do widzenia
Rozłączyłeś się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz